Powered By Blogger

Friday, June 5, 2009

buah hati bonda

assalamualaikum dan salam ukhwah..
hari ini ku kira antara hari yg paling gembira untuk aku..
sebab aku berpeluang bermesra dengan buah hatiku yang terlalu lama ku rindui..iya, amni damia binti mohd faisal, anak kekandaku.. puteri sulung kak long yang terchenta..
hari ini sudah seminggu aku beristirahat di rumah lantaran cuti semester.. hmm, sedih pula rasa sebab cutiku cuma berbaki lagi 2 minggu..bererti ku tidak punya waktu lagi untuk bermanja dan bermesra bersama buah hatiku..damia buah hati bonda yang terchenta.. alhamdulillah, kian sihat dan cerdas..insya Allah bakal mempunyai adik jika ada rezeki..hehe.. apa yg penting, bondaku jamilah dan ayahandaku mohd bohari begitu senang dan tenang dengan kehadiran cucunda mereka berdua.. aku juga..terlalu rindukan mereka selama ini..namun, kadang kala hatiku menjadi rawan mengenangkan apakah aku bisa melakukan sesuatu buat keluargaku yang terchenta? hmmmm.......

No comments: